بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام + بهترین بازدید و افزایش تعامل

بهترین زمان گذاشتن پست در اینستاگرام مهمترین وجه افزایش کیفیت پیج شماست . شما برای اینکه بتوانید پیج خود را به خوبی نمایش بدهید و بتوانید فعالیت و پویایی خود را به دنبال کنندگانتان نشان بدهید باید به خوبی رفتار آن ها در خصوص بررسی کردن اپلیکیشن اینستاگرامشان را بشناسید. مهم است که شما بتوانید فعالیت خود را با زمان و حس و حال افراد هنگام جست و جو در اینستاگرام instagram همگام کنید با این کار صفحه شما شانس بیشتری برای دیده شدن و موفق شدن در اختیار خواهد داشت.
برای اینکه شما بتوانید به همچین دانشی برسید لازم است معیارها و ویژگی های مختلفی را در خصوص صفحه خود و همین طور دنبال کننده های خود بررسی کنید. اگر شما برای پیشرفت صفحه مجازی خود وقت کافی صرف کنید و همچنین با منطق و علم جلو بروید طولی نمی کشد که بتوانید یک صفحه مجازی محبوب و موفق داشته باشید. برای اینکه متوجه بشوید بهترین زمان برای پست گذاری چه وقت است و لازم است چه معیار هایی را برای رسیدن به آن بررسی کنید می توانید ادامه مطلب را دنبال کنید. امیدواریم این مطلب به شما کمک کند.

محتوا شناسی اینستاگرام!
اولین گامی که شما باید بردارید این است که محتوا و عنوان پیج خود را به خوبی مشخص کنید .اگر پیج شما یک موضوع مشخص داشته باشد و محتوا هایی با عنوان مشخص را پست کنید کار شما ساده تر خواهد بود.
قبل از اینکه بخواهید یک پست را به اشتراک بگذارید به محتوای آن دقت کنید آیا پست شما آموزشی است؟ آیا شما قرار است محتوایی سرگرم کننده یا معمایی پست کنید؟ محتوای شما تصویر است یا ویدئو؟ همه این نکات می توانند در تعیین زمان پست گذاری موثر باشند.
به اشتراک گذاری پست های آموزشی در ساعت های اول صبح نمی تواند بازخورد مناسبی را دریافت کند همچنین محتوا های ویدئویی طولانی نمی توانند در ساعت هایی که مردم مشغول فعالیت و کار هستند از آن ها توجه بگیرند و به همین دلیل محتوا های تصویری مناسب ترند. پس قبل از هر چیزی نوع محتوای خود را مشخص کنید و بعد در نظر بگیرید که چه زمانی می تواند مناسب حال و احوال و موقعیت فالوئر های شما باشد.
فالوئر شناسی اینستاگرام !
به عنوان کسی که صاحب یک پیج هستید شما باید جو حاکم بر اغلب فالوئر های خود را بشناسید. لازم است بدانید که اغلب آن ها چه شغلی دارند. آیا خانه دار هستند یا کارمند هستند؟ جنسیت و سن و سال اغلب آن ها در چه حدودی است؟ با داشتن چنین اطلاعاتی شما می توانید سلیقه و حس و حال مخاطبان خود را تشخیص بدهید.
شما می توانید با توجه به سن آن ها و همین طور شغل آن ها تشخیص بدهید که در هر زمان چه می کنند و احوال آن ها چطور است. شما می توانید برای کسب اطلاعات در این حوزه با دنبال کنندگان خود از طریق استوری تعامل کنید. به کمک نظرسنجی های مختلف و همین طور پرسش و پاسخ ها می توانید یک شناخت نسبی به دنبال کنندگان خود پیدا کنید.

امتحان کنید!
شما هر قدر هم که نسبت به اوضاع دنبال کنندگان خود آشنایی پیدا کنید باز هم نمی توانید یک زمان دقیق و مناسب را برای پست گذاری تعیین کنید مگر اینکه دست به امتحان بزنید. شروع کنید به اینکه در ساعت های متفاوت اشتراک گذاری کنید و بعد با بررسی دقیق تعیین کنید که چه زمانی بیشترین باز خورد ها را دریافت کرده اید.
سعی کنید که محتوا های خود را به شکل های مختلفی انتشار بدهید و بعد نتایج را بررسی کنید. بررسی دقیق نتایج می تواند به شما بسیار کمک کند. با این کار شما می توانید به شکل دقیق سلیقه و خواست دنبال کنندگان خود را تشخیص بدهید. در آخر این روش شما می توانید پی ببرید که چه چیزی را و چگونه تولید کنید تا موفق باشید.
کمک گرفتن از قابلیت insight اینستاگرام برای بهترین زمان پست در اینستاگرام
تا به اینجا هر روشی که در مورد آن صحبت شد ٬روش هایی هستند که به شما اطلاعاتی حدودی می دهند .
البته که این اطلاعات به نوع خود مهم و کمک رسان هستند اما اگر شما مایل هستید که به شکل دقیق دنبال کننده های خود را بررسی کنید می توانید از قابلیتی که خود اپلیکیشن اینستاگرام در اختیارتان گذاشته است استفاده کنید. به کمک این قابلیت شما می توانید نکات بسیاری را در مورد دنبال کنندگان خود متوجه شوید. این اطلاعات به شکل دقیق با آمار و ارقام و همچنین نمودار ها به زبانی ساده به شما عرضه می شود که می تواند بسیار مهم و کمک کننده باشد.
برای دسترسی به قابلیت insight کافی است که به قسمت تنظیمات اینستاگرام خود بروید تا بتوانید با دقت همه چیز را بررسی کنید. شما می توانید به کمک این قابلیت مشاهده کنید که پست های شما چقدر بازخورد گرفته اند و تا چه اندازه دیده شده اند. همچنین شما می توانید به کمک آن اطلاعاتی در مورد وضعیت دنبال کنندگان خود کسب کنید.
شما می توانید با در نظر گرفتن همین چند نکته و پیش برد فعالیت هایتان بر اساس همین نکات کوچک تا حد زیادی موفق عمل کنید و بتوانید بر امور پیش آمده تسلط پیدا کنید. در ادامه به شما اطلاعاتی در مورد علاقه مندی کاربران در بازه های زمانی متفاوت داده می شود. بدانید که این تحلیل ها بسیار کلی بوده و فقط جنبه آشنایی بیشتر شما با مساله را دارند.
ساعات اولیه صبح(۷-۹)
در این ساعت اکثر کاربران شبکه های اجتماعی خود را صرفا برای مشاهده اتفاقات در شب گذشته چک می کنند. استفاده از پست های طولانی و مفصل در این زمان اشتباه است. اما شما می توانید پست هایی کوتاه و با ظاهری جذاب و همین طور سرتیتری مهم و کنجکاو کننده بازده خوبی در این ساعات به دست بیاورید.
ساعات میانی روز (۱۱-۱۴)
این ساعت ها اغلب افراد از بخشی از کارهای خود فارغ شده اند و می خواهند بعد از استراحتی کوتاه مجددا به ادامه کار های خود برسند. اگر دنبال کننده های شما اغلب شاغل هستند بهتر است که بیخیال محتوا های ویدئویی در این ساعت شوید. می توانید محتوا های تصویری مناسب با سبک سرگرم کننده و خنده دار و مثبت و انگیزشی را برای این ساعات تولید کنید

. این دسته از محتوا ها می توانند مناسب حال و احوال دنبال کنندگان شما باشند و برایتان باز خورد های مناسبی را ثبت کنند.
همچنین ببینید : آموزش مدیریت مصرف اینترنت اینستاگرام در اندروید + مدیریت زمان استفاده
ساعات ۱۵ الی ۱۹
در این ساعات کارها و مشاغل کم کم به اتمام می رسند. شما باید محتوا هایی را برای این ساعات آماده کنید که بتوانند خستگی آدم ها را برطرف کنند. انواع محتوا هایی که با موسیقی همراه هستند و می توانند آرامش بخش باشند برای این ساعات مناسب هستند و می توانند موفق عمل کنند.
پایان روز (۲۱-۱)
اگر شما به دنبال این هستید که محتوای مفصل و درگیر کننده تهیه کنید این ساعات بهترین وقت برای منتشر کردن آن هاست. مشغولیت های کاربران در این ساعات کاملا به پایان می رسد و خستگی آن ها نیز تا حدودی برطرف می شود به همین دلیل مخاطب می تواند با شما همراه شود.
این ساعات می توانند برای شما طلایی باشند سعی کنید که محتوا های خود را برای اشتراک گذاری آماده کنید و بعد به شکل منظم و بدون اشتباه به اشتراک بگذارید.
نکاتی برای تولید محتوا و به اشتراک گذاری
بعد از اینکه توانستید زمان مناسب برای به اشتراک گذاری را پیدا کنید وقت آن است که در مورد پست های خود دقت به خرج بدهید تا بتوانید بازخورد های مثبت را کسب کنید.
زمان + تعداد
اول اینکه سعی کنید پشت سر هم چندین پست را منتشر نکنید. انتشار پشت هم محتوا می تواند در استوری بسیار موفق باشد اما انتشار آن ها به شکل پست کاملا اشتباه است و می تواند حوصله مخاطبان را سر ببرد و به مراتب آن٬ پست های شما فرصت کامل دیده شدن را از دست بدهند.
اگر قرار است که محتوایی را به شکل پست منتشر کنید حتما آن ها را جداگانه منتشر کنید و به آن ها فرصت دیده شدن بدهید همچنین شما می توانید با این کار باعث ایجاد کنجکاوی و انتظار در مخاطبان خود شوید و توجه بیشتری را جلب کنید در این بخش اگر شما برای کاربرانتان ساعات مشخصی را جهت اشتراک گذاری تعیین کنید بسیار موفق می شوید.
اگر شما همیشه و به شکل منظم در یک ساعت خاص پست بگذارید بعد از چند وقت مخاطبان شما عادت می کنند که در ساعتی خاص فعالیت شما و صفحه شما را چک کنند که همین می تواند عامل مهمی برای موفقیت شما باشد.

سوار بر موج جمعیت اینستاگرام
نکته دیگری که شما باید در مورد پست های خود و محتوای آن ها رعایت کنید این است که پست های شما باید همگام با احساسات جمعی باشد. اگر اتفاق یا رویداد خاصی در جریان است و یا جامعه شما در دوره به خصوصی وقت می گذراند شما نیز همگام باشید. به مسائل اجتماعی روز و احساسات غالب مردم بپردازید با رعایت این نکته می توانید به دنبال کنندگان خود نزدیک تر شوید و همراهی بیشتری از آن ها دریافت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید